Νίκη για τα κορίτσια στου σχολείου μας

Την πρώτη της νίκη πέτυχαν στο Σχολικό Πρωτάθλημα Βόλεϊ  του Νομού Ημαθίας τα κορίτσια του σχολείου μας .

Νίκησαν το 1ο ΓΕ.Λ. Αλεξάνδρειας και στο επόμενο αγώνα θα παίξουν με το ΓΕ.Λ. Μελίκης .

Συγχαρητήρια στις μαθήτριες αλλά και στον προπονητή τους κ. Πουαρίδη Στάθη    και τους ευχόμαστε η συνέχεια να είναι ακόμα καλύτερη.

https://spacemanlogin.com/

neng4d

sawer4d

paito hk lotto

tisu4d

cermin4d

kangtoto