Ο Σύλλογος Διδασκόντων έκοψε την πίτα του

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, στο ΓΕ.Λ. Πλατέος – Κορυφής, η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου.

Η Διευθύντρια κα. Παπαποστόλου Γεωργία, κέρδισε το φλουρί και  έλαβε δώρο προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

https://spacemanlogin.com/

neng4d

sawer4d

paito hk lotto

tisu4d

cermin4d

kangtoto