Ενημέρωση των τάξεων Α και Β λυκείου για τις συνέπειες της κατανάλωσης αλκοόλ στην εφηβεία.

Στις 27 Μαρτίου για την Β’ λυκείου και στις 3 Απριλίου για την Α’ λυκείου πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των μαθητών από την κ. Μουτάκη Αθ. κοινωνική λειτουργό του Κέντρου Υγείας Αλεξάνδρειας, για τις συνέπειες της κατανάλωσης αλκοόλ στην εφηβεία.

https://spacemanlogin.com/

neng4d

sawer4d

paito hk lotto

tisu4d

cermin4d

kangtoto