Παρακολούθηση webinar από εκπαιδευτικούς του σχολείου μας

Την Τρίτη 2/9 και την Πέμπτη 4/9, κατά τις ώρες 9:30-13:30, η Διευθύντρια του σχολείου μας, κα Παπαποστόλου Γεωργία ΠΕ11, και η φιλόλογος κα Σαλαβάτη Άννα παρακολούθησαν webinar με θέμα “Βιώσιμες πόλεις για όλους”, το οποίο αφορούσε τη συμμετοχή των παιδιών στη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ΥΕΡ. Το webinar πραγματοποιήθηκε από την οργάνωση ΑΡΣΙΣ Κοζάνης σε συνεργασία με την Inter Alia.

https://spacemanlogin.com/

neng4d

sawer4d

paito hk lotto

tisu4d

cermin4d

kangtoto