Για άλλη μια χρονιά εορτάστηκε στο σχολείο μας με τον δέοντα σεβασμό η επέτειος της Ελληνικής Επανάστασης της 25ης Μαρτίου 1821 κατά το διήμερο 24 και 25 Μαρτίου. Στις 24 Μαρτίου οι μαθητές, αντί της συνηθισμένης σχολικής γιορτής, μετέβησαν στη Βέροια όπου παρακολούθησαν σε κινηματογράφο της πόλης την ταινία ιστορικού περιεχομένου του Γ. Σμαραγδή “Καποδίστριας”. Την οργάνωση της προβολής είχε ο θεολόγος του σχολείου, κ. Ευάγγελος. Ανήμερα της εορτής η Σημαία του σχολείου με τον σημαιοφόρο και τους παραστάτες και οι υπόλοιποι μαθητές του σχολείου παρέστησαν στον εκκλησιασμό στον Ι.Ν. Αγίας Παρασκευής και στη συνέχεια μετάβησαν στο Ηρώον της Κορυφής, όπου έγινε κατάθεση σταφάνων στη μνήμη των αγωνιστών, ομιλία από εκπαιδευτικό του Δημοτικού Σχολείου Κορυφής και απαγγελία ποιημάτων από μαθητές της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο τέλος πραγματοποιήθηκε η μαθητική παρέλαση με τη συμμετοχή των μαθητριών και μαθητών του σχολείου μας υπό την εποπτεία του καθηγητή Φυσικής Αγωγής, κ. Πουαρίδη Ευστάθιου. Στις εκδηλώσεις παρέστησαν επίσης η Διευθύντρια κα. Παπαποστόλου Γεωργία και οι εκπαιδευτικοί Δήμου Γεώργιος, Μπεσιρόπουλος Απόστολος και Τσακμάκα Δέσποινα.











