ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΑΙ

Την Τετάρτη 17/6/2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση συστημάτων ΑΙ για την αξιολόγηση των μαθητών. Καλύφθηκαν θέματα, όπως τα πλεονεκτήματα και οι τρόποι αξιοποίησης της ΑΙ στη σχολική αξιολόγηση, ενώ συζητήθηκε και ο μετασχηματισμός του ρόλου των εκπαιδευτικών στη συνολική διαδικασία. Την επιμόρφωση οργάνωσε και υλοποίησε ο καθηγητής Πληροφορικής και υποδιευθυντής του σχολείου μας, κ. Παπαζήσης Γρηγόρης.

https://spacemanlogin.com/

neng4d

sawer4d

paito hk lotto

tisu4d

cermin4d

kangtoto