ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΔΕ ΗΜΑΘΙΑΣ ΚΑΙ ΑΦΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΩΝ

Την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 και ώρες 11:30 με 15:00 πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας που διοργάνωσε η ΔΔΕ Ημαθίας σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους για όλους τους διευθυντές του Νομού με θέμα:
«Απολογισμός Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικού Έτους 2025–2026: Κλείνοντας έναν κύκλο – Χτίζοντας την επόμενη σχολική χρονιά». Η συνάντηση αποσκοπούσε στον αναστοχασμό επί του εκπαιδευτικού έργου που υλοποιήθηκε κατά το τρέχον σχολικό έτος, στην ανάδειξη καλών πρακτικών και ζητημάτων που απασχόλησαν τις σχολικές μονάδες, καθώς και στη διαμόρφωση κοινών κατευθύνσεων για τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς.
Ταυτόχρονα οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε η βράβευση των προς αφυπηρέτηση δύο Διευθυντριών Σχολικών Μονάδων. Ο λόγος για τις κυρίες Καρακώστα Αναστασία του 3ου ΓΕΛ Βεροίας και Παπαποστολου Γεωργία του ΓΕΛ Πλατέος-Κορυφής, που συνταξιοδοτούνται φέτος μετά από πολυετή προσφορά στα εκπαιδευτικά πεπραγμένα της ΔΔΕ Ημαθίας.

https://spacemanlogin.com/

neng4d

sawer4d

paito hk lotto

tisu4d

cermin4d

kangtoto