Πολυήμερη εκδρομή των μαθητών της Γ λυκείου.

Συνεχίζεται η επταήμερη εκδρομή των μαθητών της Γ λυκείου από σήμερα Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου, για δύο ημέρες στην πόλη της Φλωρεντίας, μέσω Σιένας.

https://spacemanlogin.com/

neng4d

sawer4d

paito hk lotto

tisu4d

cermin4d

kangtoto