Ένα χρόνο μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη 

Την Τετάρτη 28 Φλεβάρη ,σε ένδειξη τιμής οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συγκεντρώθηκαν να προσευχηθούν και να  κρατήσουν ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των 57 ανθρώπων που βρήκαν φρικτό θάνατο σε μια τραγωδία που θα μας στοιχειώνει για πάντα .Ο πόνος ανείπωτος….το πένθος καθολικό για όλους.  αιώνια τους η μνήμη….

https://spacemanlogin.com/

neng4d

sawer4d

paito hk lotto

tisu4d

cermin4d

kangtoto