Την Τετάρτη 1/4/2026 οι φιλόλογοι του σχολείου μας παρακολούθησαν διαδικτυακή επιμόρφωση που πραγματοποιήθηκε από τον Σύμβουλο φιλολόγων της ΔΔΕ Ημαθίας, κ. Χαμπίδη Θεόδωρο, με θέμα τη διδασκαλία του πλήρους λογοτεχνικού κειμένου στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας και της προσπάθειας καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας για τους μαθητές. Μετά την εισήγηση του κ. Χαμπίδη, οι συνάδελφοι είχαν την ευκαιρία να καταθέσουν απορίες και προβληματισμούς επί των οποίων ακολούθησε συζήτηση.
Επισημαίνουμε στο σημείο αυτό οτι πρόσφατα, κατόπιν οδηγίας του ΥΠΕΠΘ, διανεμήθηκαν σε όλους τους μαθητές του σχολείου αντίτυπα ενός ολοκληρωμένου λογοτεχνικού κειμένου: στους μαθητές της Α΄ Λυκείου το διήγημα “Τα ρόδινα ακρογιάλια” του Α. Παπαδιαμάντη, στους μαθητές της Β΄ Λυκείου το θεατρικό έργο “Ιούλιος Καίσαρ” του W. Shakespeare και στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου το διήγημα “Το αμάρτημα της μητρός μου” του Γ. Βιζυηνού.
