ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ 2026

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε για άλλη μια χρονιά στο σχολείο μας η ημέρα αιμοδοσίας την Τετάρτη 1/4/2026 υπό την ευθύνη της Διευθύντριας κας Παπαποστόλου Γεωργίας και σε συνεργασία με το Κ.Υ. Αλεξάνδρειας. Καθοριστική ήταν επίσης η συμβολή των μαθητριών και των μαθητών του Ομίλου Εθελοντισμού του σχολείου μας. Από τις 9 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι προσήλθαν για να αιμοδοτήσουν εκπαιδευτικοί και μαθητές (άνω των 18 ετών) του σχολείου, παλαιοί μαθητές μας, γονείς και άνθρωποι της τοπικής κοινωνίας. Το μήνυμα και φέτος διπλό: ότι η αιμοδοσία είναι μια πράξη αγάπης και ύψιστης αλληλεγγύης προς κάθε συνάνθρωπό μας που νοσεί και έχει ανάγκη, αλλά και ότι τα σχολεία μας μπορούν να είναι φάροι εθελοντισμού και προσφοράς προς τις τοπικές κοινωνίες δίνοντας με αυτό τον τρόπο και ένα έμπρακτο μάθημα ψυχής στους μαθητές: ένα μάθημα που μπορεί να είναι εκτός σχολικού βιβλίου και διδακτέας ύλης, αλλά η σημασία του για τη μετέπειτα ζωή τους ως ενηλίκων θα παραμείνει ανεξίτηλη.

Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους όσοι συνέβαλαν!

https://spacemanlogin.com/

neng4d

sawer4d

paito hk lotto

tisu4d

cermin4d

kangtoto